Telenor အိမ်သုံးကြိုးမဲ့ အင်တာနက် ဝန်ဆောင်မှု၏ စည်းကမ်းသတ်မှတ်ချက်များ

Telenor အိမ်သုံးကြိုးမဲ့ အင်တာနက် ၀န်ဆောင်မှု၏ စည်းကမ်းသတ်မှတ်ချက်များ ဤစည်းကမ်းသတ်မှတ်ချက်များသည် လူကြီးမင်း (သို့မဟုတ် သုံးစွဲသူ)နှုင့် မြန်မာ့ဥပဒေများနှင့်အညီ မှတ်ပုံတင်၍ မှတ်ပုံတင်အမှတ် ၁၈၄၆၇၆၉၆၆ ဖြင့် အမှတ် ၂၂၁၊ ဆူးလေဘုရားလမ်း၊ Level ၁၇၊၂၂၊၂၃၊ ကျောက်တံတား မြို့နယ် ရန်ကုန်မြို့လိပ်စာဖြင့် ဖွဲ့စည်းတည်ထောင်ထားရှိသော Telenor Myanmar Ltd.(သို့မဟုတ် Telenor )တို့ကြားတွင် တရားဝင်အတည်ဖြစ်၍ လိုက်နာရန်လိုအပ်သည့် သဘောတူညီချက်ဖြစ်သည်။ Telenor ၏ မြန်နှုန်းမြင့် အင်တာနက်ဝန်ဆောင်မှုအား သုံးစွဲခြင်းဖြင့် သို့မဟုတ် ပေးချေခြင်းဖြင့် လူကြီးမင်းသည် (၁၈)နှစ်ပြည့်ပြီးသူဖြစ်ကြောင်း နှင့် ဤစည်းကမ်းသတ်မှတ်ချက်များကို ဖတ်ရှုနားလည် ပြီးဖြစ်ကြောင်းကို ကိုယ်စားပြုရာရောက်ပါသည်။

၁။ သဘောတူညီချက်ကာလ

  • ၁။ ဤသဘောတူညီချက်သည် ဝန်ဆောင်မှုစတင်အသုံးပြုသည့်နေ့မှစ၍ အကျုံးဝင်မည်ဖြစ်ပြီး မသုံးစွဲတော့သည်အထိတိုင် ဤစည်းကမ်းသတ်မှတ်ချက်များနှင့်အညီ လိုက်နာကျင့်သုံးရမည်ဖြစ်သည်။ နားလည်မှုလွဲခြင်း ကိစ္စရပ်များအား ရှောင်ရှားရန်အတွက် ဝန်ဆောင်မှုစတင်အသုံးပြုသည့်နေ့စွဲအား စာရင်းပေးသွင်းသည့်နေ့စွဲအတိုင်းဖြစ်ကြောင်း ယူဆမည်ဖြစ်သည်။ ဤအချက်နှင့်အညီ သုံးစွဲသူသည် တယ်လီနော Business Call Center၌ သုံးစွဲမှုအားရပ်ဆိုင်းရန် တောင်းဆိုနိုင်ပါသည်။

၂။ ဝန်ဆောင်မှုပြဌာန်းချက်

  • ၁။ တယ်လီနော Broadband ဝက်ဘ်ဆိုက်မှ ဝန်ဆောင်မှုနှင့်ပတ်သက်သော နောက်ဆုံးသတင်းအချက်အလက်များအား သိရှိနိုင်မည်ဖြစ်သည်။
  • ၂။ ဝန်ဆောင်မှုသည် ရွေးချယ်ထားသော LTE/4Gကွန်ယက် လွှမ်းခြုံထားသည့်နေရာများတွင်သာ ရရှိနိုင်မည် ဖြစ်ပါသည်။
  • ၃။ ဝန်ဆောင်မှုကို မဝယ်ယူခင် လူကြီးမင်းအသုံးပြုလိုသော နေရာတွင် ဝန်ဆောင်မှု ရနိုင်/မရနိုင်ကို စစ်ဆေးရမည်ဖြစ်ပြီး broadband.telenor.com.mm ဝက်ဘ်ဆိုက် တွင် စာရင်းသွင်းရမည် ဖြစ်သည်။
  • ၄။ စာရင်းပေးသွင်းရန်အတွက် လူကြီးမင်း၏ ကိုယ်ရေးအချက်အလက်အချို့ဖြစ်သော ဆက်သွယ်ရန်ဖုန်းနံပါတ်၊ အီးမေးလ်လိပ်စာနှင့် ကွန်နက်ရှင်၏ အရည်အသွေးကိုသေချာစေရန် ဝန်ဆောင်မှုကိုသုံးမည့် လိပ်စာအား ထည့်သွင်းပေးရမည် ဖြစ်ပါသည်။
  • ၅။ စာရင်းသွင်းရာတွင် ဖြည့်သွင်းထားသော ဝန်ဆောင်မှုသုံးစွဲရန် လိပ်စာသည် ဝန်ဆောင်မှုအမှန်တကယ်အသုံးပြုသော လိပ်စာနှင့်တူညီရပါမည်။
  • ၆။ ဝန်ဆောင်မှုအားအသုံးပြုရန် အောင်မြင်စွာ စာရင်းပေးသွင်းပြီးပါက၊ လူကြီးမင်းသည် အောက်ပါအတိုင်း လက်ခံရရှိပါလိမ့်မည်။
    • က။ တယ်လီနော အိမ်သုံးကြိုးမဲ့ router (၁)လုံး
    • ခ။ 4G ဒေတာ ဆင်းမ်ကဒ် (၁)ခု (rotuerအတွင်း ထည့်သွင်းထားပြီး)
    • ဂ။ ငွေပေးချေမှု ပြေစာ (အီးမေးလ် (သို့) စာတို မှတဆင့်)
    • ဃ။ Router set-upအတွက် လမ်းညွှန်
  • ၇။ လူကြီးမင်းသည် အောက်ပါအတွက် တောင်းဆိုနိုင်ပါသည် -
    • က။ ပစ္စည်းပို့ပေးသည့်ရက်မှ (၇)ရက်အတွင်း အိမ်သုံးကြိုးမဲ့ ကိရိယာအား ပြန်လည်ပေးအပ်နိုင်ပါသည်။
    • ခ။ စတင်အသုံးပြုသည့်နေ့မှစ၍ ဝန်ဆောင်မှု သုံးစွဲသည့်လိပ်စာအား ဝန်ဆောင်မှုရရှိနိုင်သော နေရာအသစ်သို့ ပြောင်းရွှေ့လိုပါက broadband.telenor.com.mm ဝက်ဘ်ဆိုက် မှတစ်ဆင့်ကြိုတင်အကြောင်းကြားပြီး (၃) လတစ်ကြိမ် အခမဲ့ နေရာပြောင်းအသုံးပြုနိုင်ပါသည်။

၃။ တယ်လီနော အိမ်သုံးကြိုးမဲ့ Router

    ၃. ၁ ။ အသုံးပြုမှု

  • Router ၏ ဝိုင်ဖိုင် ကွန်ယက် ကို အင်တာနက်အသုံးပြုနိုင်သော စက် ၅ ခုအထိ အများဆုံးချိတ်ဆက်နိုင်ပါသည်။

    ၃.၂ ။ အာမခံ

  • ၁။ အာမခံကာလမှာ routerကိရိယာအတွက် ဝယ်ယူသည့်နေ့စွဲမှ (၁)နှစ်အတွင်းဖြစ်သည်။
  • ၂။ အောက်ပါ ချို့ယွင်းချက်များအတွက် အာမခံရှိပါသည်။
    • က။ ညွှန်ပြသော ကိရိယာမီးများ (indicators)များ အလုပ်မလုပ်ခြင်း (ပါဝါမီး၊ ကွန်ယက်အခြေအနေ၊ Wi-Fi၊ LAN/WAN၊ Signal Strength)
    • ခ။ ပါဝါမီးကြိုးအလုပ်မလုပ်ခြင်း
    • ဂ။ ခလုတ်များ အလုပ်မလုပ်ခြင်း
    • ဃ။ Network port အလုပ်မလုပ်ခြင်း
  • ၃။ အောက်ပါ ချို့ယွင်းမှုများအတွက် အာမခံပေးခြင်း မရှိပါ။
    • က။ Router အား အလွဲသုံးစားပြုလုပ်ခြင်း၊ မတော်တဆဖြစ်ခြင်း၊ ရွှေ့ပြောင်းခြင်း နှင့် အခြားရုပ်ပိုင်းဆိုင်ရာ ပျက်စီးမှုများ၊ မလျော်ကန်စွာ တပ်ဆင်ခြင်း၊ ပုံမှန်မဟုတ်စွာ ကိုင်တွယ်အသုံးပြုခြင်း၊ ပစ်ထားခြင်း၊ ရေလွှမ်းမိုးမှု၊ မီး၊ ရေ နှင့် အခြားသောအရည်များကြောင့် ပျက်စီးခြင်း
    • ခ။ တယ်လီနောမှ လုပ်ပိုင်ခွင့်မပေးထားသော အခြားတစ်ယောက်၏ ပြုပြင်မှု (သို့) ပြောင်းလဲမှုကြောင့် Router ပျက်စီးမှုဖြစ်ခြင်း၊
    • ဂ။ တယ်လီနောbranded မဟုတ်သော ထုတ်ကုန်(သို့)ဆက်စပ်ပစ္စည်းများ အသုံးပြုခြင်းကြောင့် ချို့ယွင်းချက် (သို့) ပြဿနာများဖြစ်ခြင်း
    • ဃ။ အာမခံ/quality စတစ်ကားများ (သို့) ပစ္စည်း၏ စီရီယာယ်နံပါတ်အား ခွာထားခြင်း (သိို့) ပြောင်းလဲထားခြင်း (သို့) ဖတ်မရအောင် ပျက်စီးနေခြင်း
    • င။ ဝယ်ယူထားခြင်းနှင့် ပတ်သက်၍ ခိုင်လုံသော အထောက်ထားမပါခြင်း
    • စ။ တယ်လီနောBroadband လုပ်ပိုင်ခွင့်ပေးထားသော ပြုပြင်ရေးစင်တာသို့ မပြည့်စုံသော အချက်အလက်များသာ ပေးထားခြင်း
  • ၄။ တယ်လီနော Broadbandသည် မည်သည့်အခြေအနေတွင်မဆို အာမခံသက်တမ်းအတွင်းရှိပါက ငွေပြန်အမ်းမည် မဟုတ်ပါ။ တယ်လီနော Broadbandသည် ချို့ယွင်းချက်ရှိသော ပစ္စည်းများအား ပစ္စည်းအသစ်များနှင့် အစားပြန်လဲပေးပါမည်။ အစားပြန်လဲပေးသော ပစ္စည်းများအတွက် အာမခံကာလအား အသစ်ပြန်တွက်ပေးမည်မဟုတ်ပါ။ မူလ ဝယ်ယူထားသည့်နေ့နှင့် မူလ အာမခံကာလဖြင့်သာ အစားပြန်လဲပေးသော ပစ္စည်းများအတွက် တွက်ယူမည်ဖြစ်ပါသည်။

၄။ ဝန်ဆောင်မှုအသုံးပြုသူများ၏ တာဝန်

  • ၁။ ပစ္စည်းကိရိ ယာ များကို အန္တရာယ် ကင်းကင်းနှင့် မှန်မှန်ကန်ကန်အသုံးပြု ရမည်ဖြစ်ပြီး အောက်ပါအချက်များ အတွက် ၀န်ဆောင်မှုအသုံးပြုသူ အား တာဝန်ရှိသူအဖြစ်သက်မှတ်ပါသည်။
    • က။ မိမိနှင့်သက်ဆိုင်သော စက်ပစ္စည်းကိရိ ယာ များကို ခိုးယူမှု၊ ပျောက်ဆုံးမှု နှင့်ပျက်စီးမှု များမဖြစ်ပေါ်စေရန် လုံခြုံစွာသိမ်းဆည်းရန်
    • ခ။ ဝယ်ယူစဉ်က ပါရှိသော အသုံးပြုမှုဆိုင်ရာလမ်းညွှန်များအတိုင်း သုံးစွဲရန်
    • ဂ။ စက်ကိုသာမက စက်၏အရေးကြီးသောအချက်အလက်များ ( အစရှိသဖြင့်) ကို မိမိ၏ခွင့်ပြုချက်မရှိပဲ အခြားသူများမသိရှိစေရန်။ စက်၏အရေးကြီးသောအချက်အလက်များ နှင့် စက်လက်ဝယ်ပိုင်ဆိုင်သူအား စာရင်းသွင်းထားသော အကောင့်ပိုင်ရှင်အဖြစ်ယူဆမည်ဖြစ်ပါသည်။
  • ၂။ ဝန်ဆောင်မှုအသုံးပြုသော နေရာနှင့် ပတ်သက်၍ သတ်မှတ်ထားသော လုပ်ထုံးလုပ်နည်း များအတိုင်း လိုက်နာရန် တာဝန်ရှိပါသည်
  • ၃။ တယ်လီနောသို့ ပေးသွင်းထားသောအချက်အလက်များ ( ဖုန်းနံပါတ်၊ ဝန်ဆောင်မှုသုံးစွဲသည့်လိပ်စာ အစရှိသဖြင့်) ပြောင်းလဲလိုပါက တယ်လီနော ဝက်ဘ်ဆိုဒ် မှတစ်ဆင့် ဝန်ဆောင်မှုလိပ်စာအသစ် ပြောင်းလဲပေးခြင်း၊ အချက်အလက်များ အသစ်ပေးသွင်းပေးခြင်း တို့အတွက် ၀န်ဆောင်မှုသုံးစွဲသူတွင် တာဝန်ရှိပါသည်

၅။ ၇ ရက်အတွင်း ပြန်ပေးနိုင်သော မူဝါဒ

  • ၁။ လူကြီးမင်းသည် ဝန်ဆောင်မှုအား ဆက်လက်အသုံးမပြုလိုပါလျှင် ၇ ရက်အတွင်း ပြန်ပေးနိုင်သော မူဝါဒဖြင့် ပြန်လည်ပေးအပ်နိုင်ပါသည်။
  • ၂။ ပြန်အမ်းငွေရရှိနိုင်သော စံနှုန်းသတ်မှတ်ချက်များ -
    • က။ ပစ္စည်းရောက်ရှိသည့်နေ့/ပြေစာတွင်ပါဝင်သောနေ့မှ (၇)ရက်အတွင်း ပစ္စည်းပြန်အပ်သည့် သုံးစွဲသူများသားလျှင် တယ်လီနော အိမ်သုံးကြိုးမဲ့ကိရိယာအား ပြန်လည်ပေးအပ်နို်င်ပါသည်။
    • ခ။ သုံးစွဲသူများသည် ကိရိယာပစ္စည်းအား အခြားaccessoriesပစ္စည်းများ၊ ကေဘယ်လ်ကြိိုးများ၊ ဒေတာဆင်းမ်ကဒ်နှင့်အတူ မူလထုပ်ပိုးမှုပုံစံအတိုင်း မပျက်မစီး ပြန်လည်ပေးအပ်ရပါမည်။
  • ၃။ ပြန်အမ်းငွေသည် ပစ္စည်းအတွက် ငွေပေးသွင်းထားခြင်းအတွက်သာ အကျုံးဝင်ပါသည်။ (ပစ္စည်းပို့ဆောင်ခမပါ)
  • ၄။ ပြန်အမ်းငွေရရှိရန် လုပ်ဆောင်မှုအတွက် လိုအပ်ချက်များ -
    • က။ Broadband website တွင်စာရင်းသွင်းထားသော မိမိ၏အကောင့်နံပါတ် နှင့် အမည်ကိုပေးသွင်းရပါမည်။
    • ခ။ TMLသည် KBZ / CB / AYAဘဏ်အကောင့်များကိုသာ ပြန်အမ်းငွေပေးချေမည် ဖြစ်ပါသည်။ ဘဏ်အကောင့်ပိုင်ရှင်အမည်နှင့် သုံးစွဲသူ၏အမည်နှင့် တူညီရမည်ဖြစ်ပါသည်။
    • ဂ။ ဘဏ်စာအုပ်၏ ပထမစာမျက်နှာမိတ္တူအား ပေးရမည်ဖြစ်ပါသည်။ မပါရှိပါက၊ ပြန်အမ်းငွေ ရရှိမည်မဟုတ်ပါ။

၆။ မျှတစွာသုံးစွဲခြင်း မူဝါဒ

  • ၁။ အကောင်းဆုံးအင်တာနက် အတွေ့အကြုံကို ဝန်ဆောင်မှုသုံးစွဲသူများအားလုံး ရရှိစေရန် ရည်သန်၍ မျှတစွာသုံးစွဲခြင်းမူဝါဒကို သက်မှတ်ထားခြင်း ဖြစ်သည်။
  • ၂။ မျှတစွာသုံးစွဲခြင်းမူဝါဒအရ တယ်လီနောဧည့်အိမ်သုံးကြိုးမဲ့ အင်တာနက်အတွက် ရက်၃၀ ကို မြန်နှုန်း 10Mbps (အသုံးပြုသောနေရာပေါ်တွင်မူတည် ၍ ကွာခြားနိုင်ပါသည်) ဖြင့် 150GB ရရှိမည်ဖြစ်ပြီး 150GB ထက်ကျော်လွန်အသုံးပြုပါက ရက်၃၀ အတွင်း ကျန်ရှိသောရက်များကိုမြန်နှုန်း 0.5Mbps ဖြင့် အကန့်အသတ်မရှိဒေတာကို ဆက်လက်အသုံးပြုနိုင်မည်ဖြစ်သည်။ ပထမရက် ၃၀ ကုန်ဆုံးသည့်နေ့တွင် မြန်နှုန်း 10Mbps (အသုံးပြုသောနေရာပေါ်တွင်မူတည် ၍ ကွာခြားနိုင်ပါသည်) ဖြင့် ပြန်လည်အသုံးပြုနိုင်မည်ဖြစ်ပြီး နောက်ရက်၃၀ အတွက