FAQs for Telenor Home Wireless

Relocation

၁။ မိမိအကောင့်ထဲမှ နေရာရွှေ့ပြောင်းသုံးစွဲရန်ကိုရွေးပါ
၂။ လက်ရှိအသုံးပြုနေသောလိပ်စာများထဲမှ ရွှေ့ပြောင်းလိုသောလိပ်စာကိုရွေးပါ (လိပ်စာတစ်ခုတည်းရှိပါက ဤအဆင့်မလိုပါ)
၃။လိပ်စာအသစ်တွင်ဝန်ဆောင်မှုရနိုင်/မရနိုင်ကိုစစ်ပါ
၄။ရွှေ့ပြောင်းလိုသော ရက်စွဲကို ရွေးပါ
၅။အချက်အလက်များ မှန်/မမှန်စစ်ဆေးပြီး အတည်ပြုပါ
၃ လလျှင် ၁ ကြိမ် နေရာရွှေ့ပြောင်းအသုံးပြုနိုင်ပါသည်။
အနည်းဆုံး ၁ ရက်ကြိုတင်၍ request လုပ်ရပါမည်။
လိပ်စာအသစ်တွင်မိမိအတည်ပြုထားသောရက်စွဲ၌အသုံးပြုရမည် (သို့) ဝန်ဆောင်မှု ပြတ်တောက်မှုများကြုံတွေ့နိုင်ပါသည်

Application Process

broadband.telenor.com.mm တွင်ဝယ်ယူနိုင်သည်။
broadband.telenor.com.mm တွင် လူကြီးမင်း၏တည်ရှိသော ကွန်ရက်ကိုစစ်ဆေးနိုင်ပါသည်၊ စက်အသုံးပြုမည့်နေရပ်လိပ်စာတွင် ရှိနိုင်သော plan အားစစ်ဆေးနိုင်သည်။
1-2-3 ဝန်ဆောင်မှုအသုံးပြု၍ ပေးဆောင်နိုင်မည်ဖြစ်သည်။
(၁) 1-2-3 service ဈေးဝယ်ကောင်တာများတွင် ပေးချေကုဒ်ကိုုပြ၍ ပေးဆောင်နို်င်သည်။
(၂) အွန်လိုင်းပေးချေမှု၊ mobile banking
(၃) ဘဏ်များမှပေးချေမှု
အသေးစိတ်ကို https://bit.ly/2zEjrcK တွင် သွားရောက်ကြည့်ရှုနိုင်သည်။
ငွေပေးချေမှုပြီးမြောက်သွားပါက အော်ဒါကိုပြန်ဖျက်နိုင်မည်မဟုတ်ပါ။

Delivery Process

အော်ဒါမှာယူပြီးသည့်အချိန်မှစ၍ (၃) ရက်တွင်းရရှိနိုင်ပါသည်။
ပို့ဆောင်ခမှာ ပို့ဆောင်ရမည့် လိပ်စာပေါ်မူတည်၍ ကောက်ခံပါမည်။
ဟုတ်ကဲ့ ၊ ရုံးပိတ်ရက်နှင့်အစိုးရရုံးပိတ်ရက်များ တွင်လည်းပို့ဆောင်ပေးပါသည်။
ပို့ဆောင်သူမှလက်ခံရရှိကြောင်း receipt ပေးပါမည်။

Activation Process

ဝန်ဆောင်မှုစတင်အသုံးပြုရန် အောက်ပါအဆင့်တိုင်း ဆောင်ရွက်ပါ။:
(၁) အားသွင်းကြိုးကို router တွင် တပ်ဆင်ပြီး အချက်ပြမီး အပြာရောင်/စိမ်းပြာရောင် ပြောင်းသွားသည် ကိုစောင့်ပေးပါ။
(၂) Router ၏ wifi network ကို ချိတ်ဆက်ပါ ။ Wifi အမည် (SSID) နှင့် လျှိုဝှက်နံပါတ် (Wifi Key )ကို Router ၏အောက်တွင်တွေ့မြင်နိုင်သည် ။
(၃) အင်တာနက်ကို Activate လုပ်ပါ ။ http://telenor.com.mm ကို ရိုက်နှိပ်လိုက်ပါက activation စာမျက်နှာသို့ရောက်ရှိသွားမည်ဖြစ်သည်။
Device အမည် နှင့် လှျှှို့ဝှက်နံပါတ်ကို Router ၏အောက်ဖက်တွင် SSID (wifi ၏အမည်) နှင့် wifi key (လျှို့ဝှက်နံပါတ်) ကို တွေ့မြင်နိုင်သည် ။

Document Verification

သင့်အနေဖြင့် SMS/Emailရရှိပါမည်။ အကြောင်းအရာအနေဖြင့် သင်၏uploadပြုလုပ်ထားသောအထောက်အထားစာရွက်များမှ သင်ကိုယ်တိုင် ဖော်ပြထားသော အသေးစိတ်အချက်လက်များနှင့် မှန်ကန်သော အထောက်အထားများပြန်လည် uploadပေးရန် ပါရှိပါသည်။
သင့်အနေဖြင့်မှန်ကန်သောစာရွက်စာတန််းအထောက်အထားများကို ပြန်လည် upload လုပ်ပေးနိုင်ပါသည်။
မှန်ကန်သော စာရွက်စာတမ်း ( မှတ်ပုံတင်/နိုင်ငံကူးလတ်မှတ်) ကို အောက်ပါ link တွင်ပြန်တင်နိုင်ပါသည်။ https://bit.ly/2Gqp80D

Plan Renewal

သင့်အနေဖြင့် ဝန်ဆောင်မှုကုန်ဆုံးရက် မတိုင်မီ ၇ရက်၊ ၁ရက် အလို နှင့် သက်တမ်းကုန်ဆုံးမည့်နေ့တွင် SMS ရရှိပါမည်။
ရရှိသော အသိပေး SMS အတွင်းတွင် ထပ်မံသုံးဆွဲရန် link ကိုထည့်ပေးထားပြီး ဖြစ်ပါသည်။ သင့်အနေဖြင့် ကြိုက်နှစ်ရာ လစဉ်ဝန်ဆောင်မှုကို renew လုပ်နိုင်သည် ။
သင့်အနေဖြင့် ဝန်ဆောင်မှုအမျိုးအစားကို renew ပြုလုပ်သည် စာမျက်နှာတွင် ပြောင်းလဲနိုင်သည် ။
သုံးစွဲသူအနေဖြင့် ကုန်ဆုုံးရက်မတိုင်မီ ရ ရက်အလိုတွင် စတင်ပေးဆောင်နိုင်ပါသည်။

Device

Wifi- Router စက် ၁ခု၊ ပါဝါကြိုး ၁ခု၊ LAN ကြိုး ၁ ခု နှင့် အသုံးပြုနည်း လမ်းညွှန်
Router စက်၏အာမခံကာလမှာ ဝယ်ယူပြီး ၁၂ လအတွင်း ဖြစ်ပါသည်
Browserတွင် 192.168.8.1 ကို ရိုက်ထည့်၍ name နှင့် password နေရာတွင် “admin”ဟုရိုက်ထည့်ပါ။
(၁) Router သို့ချိတ်ဆက်ပါ။
(၂) IP address 192.168.8.1ကို သင်၏device browseတွင်ရိုက်ထည့်ပါ။
(၃) ပြီးနောက် setting>WLAN basic setting သို့သွားပါ။
(၄) သင့်အနေဖြင့် Network name (SSID)ကို ကြိုက်နှစ်သက်ရာပြောင်းနိုင်ပါသည်။ လျို့ဝှက်နံပါတ်ကို် WPA search Key နေရာတွင်ပြောင်းလဲနိုင်သည်။
ကွန်ယက်အခြေအနေအချက်ပြမီး အပြာရောင်/စိမ်းပြာရောင် နှင့် လိုင်းဆွဲအားအချက်ပြမီး အဖြူရောင်သို့ပြောင်းပါက အင်တာနက်ကွန်ယက်နှင့်ချိတ်ဆက်ထားပြီးဖြစ်ပါသည်

Fair Usage Policy

အချို့သော ဝန်ဆောင်မှု သုံးစွဲသူများသည် ပုံမှန်သုံးစွဲသော အတိုင်းအတာပမာဏထက် ကျော်လွန်သုံးစွဲမှုများပြုလုပ်နိုင်သောကြောင့် အခြားပုံမှန်သုံးစွဲသူများကို ထိခိုက်လာနိုင်ပါသည်။ထို့ကြောင့် သုံးစွဲသူများကြား ညီမျှသော ဝန်ဆောင်မှုအတွေ့အကြုံကောင်းများ ရရှိနိုင်ရေးအတွက် သုံးစွဲသူများအားလုံးလိုက်နာရန် မျှတစွာသုံးစွဲခြင်းမူဝါဒကို ချမှတ်ထားခြင်းဖြစ်ပါသည်။
မျှတစွာသုံးစွဲခြင်းမူဝါဒအရ တယ်လီနောဧည့်အိမ်သုံးကြိုးမဲ့ အင်တာနက်အတွက် ရက်၃၀ ကို 111GB ရရှိမည်ဖြစ်သည်။
မျှတစွာသုံးစွဲခြင်းမူဝါဒအရ တယ်လီနောဧည့်အိမ်သုံးကြိုးမဲ့ အင်တာနက်အတွက် ရက်၃၀ ကို မြန်နှုန်း 5Mbps ဖြင့် 111GB ရရှိမည်ဖြစ်ပြီး 111GB ထက်ကျော်လွန်အသုံးပြုပါက ရက်၃၀ အတွင်း ကျန်ရှိသောရက်များကိုမြန်နှုန်း 0.5Mbps ဖြင့် အကန့်အသတ်မရှိဒေတာကို ဆက်လက်အသုံးပြုနိုင်မည်ဖြစ်သည်။ ပထမရက် ၃၀ ကုန်ဆုံးသည့်နေ့တွင် မြန်နှုန်း 5Mbps ဖြင့် ပြန်လည်အသုံးပြုနိုင်မည်ဖြစ်ပြီး နောက်ရက်၃၀ အတွက် မျှတစွာသုံးစွဲမှူပမာဏ 111GB ရရှိမည်ဖြစ်ပါသည်။
၂၀၁၉ ဇန်နဝါရီ ၈ ရက်နေ့မှစတင်၍ဝန်ဆောင်မှုကိုဝယ်ယူသုံးစွဲသူများ သည် ၂၀၁၉ ဇန်နဝါရီ ၈ ရက်မှစတင်၍ မျှတစွာသုံးစွဲခြင်းမူဝါဒ သက်ရောက်မည်ဖြစ်ပါသည်။ လက်ရှိဝန်ဆောင်မှု သုံးစွဲသူများသည် ဇန်နဝါရီလ ၁၅ ရက်မှစ၍ သက်တမ်းတိုးခြင်းအတွက် မျှတစွာသုံးစွဲခြင်းမူဝါဒ သက်ရောက်မည်ဖြစ်ပါသည်။

Money back guarantee

ပိုက်ဆံပြန်အမ်းမည့် အာမခံချက် ဆိုတာ Telenor Home Wireless အင်တာနက်ဝန်ဆောင်မှု ကိုဝယ်ယူ၍ အသုံးပြုပြီး ရရက် အတွင်း စိတ်ကျေနပ်မှုမရှိပါက Trial Kit ပြန်ပေး၍ ပိုက်ဆံပြန်ရမည့် အစီအစဉ်ဖြစ်ပါသည်
- Trial Kit ကိုလက်ခံရရှိပြီး ရရက် အတွင်းပြန်လည်ပေးပို့ရပါမည်
- Trial Kit ဘူးထဲတွင် ဝယ်ယူစဉ်ကအတိုင်း ပစ္စည်းအပြည့်အစုံ ပါရှိရပါမည်
- Broadband website တွင်စာရင်းသွင်းထားသော မိမိ၏အကောင့်နံပါတ် နှင့် အမည်လိုအပ်ပါသည်။
- ဝယ်ယူသူ၏ AYA (သို့မဟုတ်) KBZ (သို့မဟုတ်) CB ဘဏ်အကောင့်လိုအပ်ပါသည် (ကိုယ်စားအကောင့်မရပါ)
- ဘဏ်စာအုပ်၏ပထမစာမျက်နှာ မိတ္တူလိုအပ်ပါသည်
ပို့ဆောင်ခမှလွဲ၍ ဝယ်ယူစဉ်ကပေးချေခဲ့သော တန်ဖိုးစုစုပေါင်းကိုပြန်ရမည်ဖြစ်ပါသည်
Trial Kit ပြန်ပို့ပေးပြီး ရုံးဖွင့်ရက် ၁၄ ရက်အတွင်း ပြန်အမ်းငွေကိုရရှိမည်ဖြစ်သည်။
အောက်ပါ တယ်လီနော အရောင်းဆိုင်များသို့ သွားရောက်ပေးပို့နိုင်ပြီး Request ဖောင်တွင်လိုအပ်သော အချက်အလက်များ ဖြည့်ရပါမည်
  1. No.40, No1 industrial Road, Bahan Township, Yangon
  2. No, 90, Zay Cho Qtr , Mawlamyine , Mon state
  3. No,46 C ward ( 6 ) / Bokyote Road , Kawkayeik, Kayin State
  4. No.(217),Lower Min Rd ,Shwe Taung Ward,Mawlamyaing, Mon state
  5. No. 106 C Bayintnaung Road , Ward 4 , Myawaddy, Kayin State
  6. NO.7/8 17th quarter, Merchant Street, Taungoo Township, Bago Division
  7. No.58 ,Min St,Auk Kyin Ward ,Thahton,Mon State,
  8. No 115, Min Street, Zay Pine Quarter, Bago, Bago Division
  9. No.68, Nya Zay Road , Pabedan Qr, Shwe Kyin
  10. No.323/1 Taungoo Rd, Hantharwaddy quarter/ Bago
  11. No.26, Bogyoke Aung San street, upper quarter Einme
  12. No,227/231 Natmaw Road, Hinthada, Ayeyarwaddy Division
  13. No,6 , Latpan Rd, 5Qtr, Myanaung, Ayeyarwaddy Division
  14. No.46,Ya Ka Kha ( 4 ), shwe zay ti street , Pathein , Ayeyarwaddy Division
  15. No,100 5 Ward, Merchant street , Lattputar, Ayeyarwaddy Division
  16. No.94/5 Bayinnaung Road Al Lel Qtr, Pantanaw, Ayeyarwaddy
  17. No 115, Conor of Lanmataw St and ThonPhayar St, Nyaung Done, Ayeyarwaddy Division
  18. NO.1445/2 Bogyoke Road, Santaw Qtr, Pyay, Bago Division
  19. No,49, Second Street , Phar Pon, Ayeyarwaddy Division
  20. No, 1206 enter of Myo Thit, Nearest of Hi Way , Pyay.Bago Division
  21. No.36 front of YOMA bank,Phayargyi road, Paundel
  22. No. 68 Arzarni Road,Kanyone Qtr , Dawai, Tanintharyeee Division
  23. Room 14/15 Ground Floor Myeik Shopping Mall ,Myeik, Tanintharyeee Division
  24. No.120/B Kyaungtan Lan Qtr , Min Thar Gyi St .Sittwe

Product Knowledge

Telenor Home Wireless Internet သည် တည်ငြိမ်ပြီး ယုံကြည်ရသော အင်တာနက်လိုင်းကို လူကြီးမင်း၏ အိမ်၌အသုံးပြုနိုင်သော ဝန်ဆောင်မှုဖြစ်သည်။
ဤဝန်ဆောင်မှုဖြင့် လူကြီးမင်း၏မိသားစုအတွက် ပိုမိုကောင်းမွန်သောအင်တာနက်ဝန်ဆောင်မှုများ (ဥပမာ - အင်တာနက်စာမျက်နှာများကြည့်ရှုခြင်း၊ တို်က်ရိုက်ရုပ်သံများကြည့်ရှုခြင်း၊ downloadဆွဲခြင်း)တို့ကို ချိုသာသောဈေးနှုန်းဖြင့် သုံးစွဲနိုင်သည်။
4G/LTE ကွန်ရက်ကိုအသုံးပြုကာ လူကြီးမင်း၏နေအိမ်အတွင်းရှိ TV, Smart Phone နှင့် အခြားသော နည်းပညာဖြင့် အသုံးဆောင်ပစ္စည်းများကို Wifiမှတဆင့် ကြိုးမဲ့ ချိတ်ဆက် အသုံးပြုနိုင်ပါသည်။
မြန်နှုန်း ၅မီဂါဘစ် ကိုရရှိပါမည်။
သင့်အိမ်၊ ရုံး၊ ရောက်ရှိရာအရပ်၌တွင်ပင် Onlineမှတဆင့်ဝယ်ယူနိုင်ခြင်း။ ငွေပေးချေမှုအပိ်ုင်းမှာလည်းဈေးဝယ်ကောင်တာပေးစနစ်(သို့)mobile Bankingဖြင့် လွယ်ကူစွာပေးချေနိုင်ခြင်း။ အိမ်အရောက်ပစ္စည်းပို့ဆောင်မှုကို ရုံးဖွင့်ရက်(၃)ရက်အတွင်း ပို့ဆောင်ပေးပါသည်။
အသုံးပြု၍မရပါ။ လူြ့ကီးမင်း မှတ်ပုံတင်ထားသော နေရပ်လိပ်စာ၌ အသုံးပြုနိုင်ပါသည်။

Warranty

Router စက်၏အာမခံကာလမှာ ဝယ်ယူသည့်နေ့စွဲမှ (၁)နှစ်အတွင်းဖြစ်သည်။
အောက်ပါ ချို့ယွင်းချက်များအတွက် အာမခံရှိပါသည်။
က။ ညွှန်ပြသော ကိရိယာမီးများ (indicators)များ အလုပ်မလုပ်ခြင်း (ပါဝါမီး၊ ကွန်ယက်အခြေအနေ၊ Wi-Fi၊ LAN/WAN၊ Signal Strength)
ခ။ ပါဝါမီးကြိုးအလုပ်မလုပ်ခြင်း
ဂ။ ခလုတ်များ အလုပ်မလုပ်ခြင်း
ဃ။ Network port အလုပ်မလုပ်ခြင်း
အောက်ပါ ချို့ယွင်းမှုများအတွက် အာမခံပေးခြင်း မရှိပါ။
က။ Router အား အလွဲသုံးစားပြုလုပ်ခြင်း၊ မတော်တဆဖြစ်ခြင်း၊ ရွှေ့ပြောင်းခြင်း နှင့် အခြားရုပ်ပိုင်းဆိုင်ရာ ပျက်စီးမှုများ၊ မလျော်ကန်စွာ တပ်ဆင်ခြင်း၊ ပုံမှန်မဟုတ်စွာ ကိုင်တွယ်အသုံးပြုခြင်း၊ ပစ်ထားခြင်း၊ ရေလွှမ်းမိုးမှု၊ မီး၊ ရေ နှင့် အခြားသောအရည်များကြောင့် ပျက်စီးခြင်း
ခ။ တယ်လီနောမှ လုပ်ပိုင်ခွင့်မပေးထားသော အခြားတစ်ယောက်၏ ပြုပြင်မှု (သို့) ပြောင်းလဲမှုကြောင့် Router ပျက်စီးမှုဖြစ်ခြင်း၊
ဂ။ တယ်လီနောbranded မဟုတ်သော ထုတ်ကုန်(သို့)ဆက်စပ်ပစ္စည်းများ အသုံးပြုခြင်းကြောင့် ချို့ယွင်းချက် (သို့) ပြဿနာများဖြစ်ခြင်း
ဃ။ အာမခံ/quality စတစ်ကားများ (သို့) ပစ္စည်း၏ စီရီယာယ်နံပါတ်အား ခွာထားခြင်း (သို့) ပြောင်းလဲထားခြင်း (သို့) ဖတ်မရအောင် ပျက်စီးနေခြင်း
င။ ဝယ်ယူထားခြင်းနှင့် ပတ်သက်၍ ခိုင်လုံသော အထောက်ထားမပါခြင်း
စ။ တယ်လီနောBroadband လုပ်ပိုင်ခွင့်ပေးထားသော ပြုပြင်ရေးစင်တာသို့ မပြည့်စုံသော အချက်အလက်များသာ ပေးထားခြင်း
စက်ကို မိမိဝယ်ယူခဲ့သောဆိုင်သို့ ယူသွားပြီး စစ်ဆေးနိုင်ပါသည်။
Router စက်သီးသန့်ဝယ်ယူ၍မရနိုင်သည့်အတွက် Home Wireless Kit ကိုသာဝယ်ယူနိုင်ပါသည်။

Data Add-Ons

Add-on ပိုသောဒေတာများကို Base plan သက်တမ်းအတွင်းတွင် သယ်ယူအသုံးပြုနိုင်ပါသည်
Add-on ဒေတာကို Base plan သက်တမ်းကုန်သည်အထိအသုံးပြုနိုင်ပါသည်